My Layout Site

Monday, 26 October 2009

后悔???

你消失了几个月
突然你前几天信息我

我不知道你和你的女朋友发生了什么事
问你关于她的事
每次你都说和她分了很久
不然就说你根本就不爱她的,只是她一向情愿

‘你说你做错一个决定就让你失去你一生中最爱的女人’
‘说你知道后悔都已经没用了,一切都已经过去了,是你自己当时没脑,没有下次的’

其实你当时真的有没脑
只会说我是个好女生
但却没珍惜我
就为了她.........
而抛弃我

其实后悔可以来得及
如果你是早就觉悟的
但现在是再怎样伤心也是于事无补

所以我只希望以后你会珍惜眼前人
把之前的教训当着上了一堂课
不会再做后悔的事

我们还是好朋友...........................................................................

4 comments:

Anonymous said...

i agree wit eu..tis kind of person must throw away...but if u think another side,maybe he is love eu aso...although he is lost edi...

rainie said...

ya meh....i dont think so!!if he love me, y he still have gf...

Anonymous said...

maybe whn she like his gf,but he is more like eu den his gf...eu say he lost few month edi,den cum bec 2 find eu...i think he is noe tat u gt bf tat time,den he dun wan do the 3rd person,so he choose he lost himself...

rainie said...

u not him,u dont understand 1